4 d’abr. 2013

Promeses del destí.

Prometo cuidar-te, escoltar-te quan tinguis un mal dia, fer-te mil i un petons al arribar a casa, també prometo estimar-te com ningú ho ha fet, ser la teva amiga, amant, parella, família, ser tot el que necessites.
Tinc tantes promeses que fer-te, tinc tants somnis per complir al teu costat que a vegades aquests em sobrepassen, em sobrepassa pensar que no pugui complir-los.

Ara deixa'm que et faci un petó, que els meus llavis acariciïn els teus, que les meves mans siguin les guies en el mapa del teu cos, que el món s'acabi a la punta del nostre llit, i per un instant escolta els teus sentiments, no pensis, i llençat al buit. Que més dóna que pensi la gent? I si em embogit? No som més feliços així?

Et demano si us plau, que mai deixis d'acaronar els teus llavis sobre el meu cos nu, que els teus dits es coneguin de memòria el recorregut cap als meus petons, que tu m'estimis, m'estimis tant com jo t'estimo a tu.

He decidit estimar-te, estimar-te de debò, com ningú mai t'ha estimat, i lluitaré per tu, fins i tot quan tu deixis
de fer-ho, somiaré per tots dos, somiaré en tot el que tard o d'hora esdevindrà, somiaré en tu, en els teus defectes, en les teves virtuts, seré jo per tu.

A vegades l'amor és així, t'ensenya la màgia de les mirades, dels petons, de les carícies i dels somriures, t'ensenya a ser feliç, a no voler prescindir d'allò que t'il·lusiona, que et fa sentir el més especial en tot el món, aprens a ser el punt en el mapa d'algú, a ser-ho tot, i a sentir que tot el que t'envolta es una mica millor perquè sou dos.

Som i serem l''un per l'altre. t'estimo moltíssim i no vull perdre't, ets tu i m'has ensenyat a ser jo, a creure en els meus somnis, a creure en mi mateixa, a escollir sempre l'opció més complicada, la qual ens portarà la felicitat més desitjada, i per últim m'has ensenyat a creure en l'amor, en aquella fantasia de la que tants cops he sentit a parlar, de la que tants cops he sentit mentir.

Eh, tu! deixa de mirar-me així, no saps que totes aquestes bogeries les faig per tu? No saps que des de que et conec tinc un motiu per somriure? Doncs si, cada dia desperto volent que estiguis al meu costat, imagino que ets amb els ulls clucs, abraçant-me, mentre els primers rajos del Sol entren per la finestra il·luminant aquella còmoda de color blanc i és reflexa en la nostra fotografia de París, i tu, somrius al recordar aquells carrers i els secrets que amaguen i no puc evitar segellar amb un petó aquells records que mai oblidarem.

Estigues al meu costat. No em prometis el cel, promet-me un camí en el que caminarem plegats i no t'oblidis que aquí entre els llençols d'un llit ja oblidat, estan els millors records, estan els fantasmes dels nostres jo i tu, fent el que millor sabem fer, fer-nos feliços.

No deixis que s'esborrin les empremtes del que som ni del que hem sigut, besa'm i recorda, que a vegades, sols a vegades vam ballar el so de mitja nit.

1 comentari:

  1. Felicitats pel bloc!
    M’has inspirat tia, ara també tinc ganes de ser cursi i embafador , XD
    et deixo una carta d’amor als comentaris, així llegeixes quelcom dels teus fans..

    -

    Sempre he fet el que he volgut, mai m’ha faltat un plat a taula i la meva família m’estima i te salut, tot i així... no estic del tot bé. Necessito més amor! necessito ser feliç!

    Resulta que des de fa uns dies tinc un nosequé al pit, com angoixa, i no m’ho puc treure. La incertesa em mata i ho vull aclarir: quin futur ens depara el destí? només és un joc de nens o estàs disposada a viure l’amor intensament, amb totes les seves magnífiques conseqüències?

    He d’agafar forces per seguir endavant però només tu me les pots donar. Ja no m’interessa el que expliquen a classe i tampoc gaudeixo dels meus hobbies, estic obsessionat i el dia se’m fa etern, pensant quan ens tornarem a veure. Tinc ganes d’abraçar-te, fer-te meu i que jo sigui teu, que comparteixis aquesta voluntat de fondre’ns i esser sol una.

    M’entres el professor parla d’una roca que hi ha a Collegats a tres quarts de nou, miro a banda i banda i no hi ha ningú que l’escolti, la majoria estan en estat catatònic, jo, penso en tu. I que penso? Penso en la teva figura esvelta i lo confortable que és abraçar-la, penso amb els teus ulls i com és de difícil aguantar-te la mirada de lleona, penso en la teva silueta i embogeixo. Aquestes qualitats tan buscades no són les úniques que m’agraden de tu. M’agrada que siguis simpàtica i esbojarrada, que siguis independent i tinguis la teva pròpia manera de fer i pensar, que siguis llesta i culte, que no tinguis perjudicis per la raça o l’edat, que no acceptis les desigualtats, que tinguis ganes de passar-t’ho b però siguis responsable, el teu orgull, que desprenguis llibertat i esperança en aquest món que tan ho necessita.

    Enyoro els teus petons, els teus llavis i quan els poses en forma de morrets per fer-me riure. Els tornaré a veure? Em tornaran a besar? Qui ho sap, però valdrà la pena tornar a despertar-se per saber-ho.

    ResponElimina