13 d’oct. 2013

Somnis complerts.

Tot va començar un estiu, en el que vaig voler englobar totes les històries que havia escrit i crear un recull de relats al que vaig anomenar "La por de no saber viure"

Amb només 16 anys tenia un llibre de 180 pàgines, així que vaig demanar-ne els drets d'autor i fins al cap d'un any no vaig aconseguir-los.

Oficialment tenia els drets d'autor d'un llibre que havia escrit jo mateixa, les meves paraules, estaven encaixades en aquelles pàgines i ni tan sols era major d'edat, i he de dir que just després de tenir els drets d'autora no tenia ni idea de que fer-ne.

Tenia un llibre, però no tenia cap recurs per editar-lo, semblava que no podria complir el meu somni, publicar-lo i arribar al món amb ell, així que el vaig guardar al calaix, i vaig continuar endavant, però fa quatre mesos una editorial va acceptar-lo i aquest dimecres ha sortit a la venda el meu primer llibre, espero que sigui un de molts més.

Us en deixo tota la informació i espero que gaudiu tan del blog com del llibre: Compra aquí el llibre!
Us he de donar les gràcies per haver llegit cada post, per caminar per els núvols de la meva imaginació i per seguir endavant amb mi.


No deixeu mai de somniar estimats lectors i recordeu que sempre, sempre hi haurà una sortida, sempre hi ha un demà.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada