24 de juny 2012

L'estiu ja és aquí!

El sol avui m'ha despertat, estava somrient en el cel omnipotent, m'ha donat el bon dia, i jo m'he llevat d'una altra manera, tenia ganes de menjar-me el món, de sortir i cridar que havia arribat l'estiu.
He respirat profundament, els rajos de sol acaronaven el meu rostre, i jo em sentia diferent, tot era diferent, els plors d'un nounat cridaner, el cant dels ocells, els moviment dels arbres, el color que havia pres aquesta vida, aquesta estació que ens fa a tots diferents.

Ara, ens espera un estiu ple de ganes de tornar a començar, de gaudir, de deixar enrere un hivern, i desfer els dies com avant temps es va desfer el gel, la neu, tot el que ens recordava el que un cop vam ser.
En aquest moment tan sols necessitem llençar-nos a l'aigua, i que aquesta esborri de nosaltres els mals records, les ganes de fugir, i voler passar tota l'estona possible amb aquelles persones que et fan somriure, i t'ajuden a veure que el dia a dia no es tan complicat si el vius al seu costat.
 Amics, gent que t'ajuda a continuar, que t'ensenya el millor somriure en aquests dies en que els colors son mes vius, son mes bonics i els records són i per sempre seran inoblidables.

En aquest moment podrem ofegar els problemes, ja que, que més dóna? L'estiu es per passar-s'ho bé, i els mals de cap no hi tenen cabuda,  no poden entrar perquè ara, en aquest precís moment una estrella brilla perquè el teu somriure, si sol el teu, la fa somriure, perquè els teus ulls brillant davant la platja que t'ha vist créixer son les ganes de tornar a somiar d'una altra persona i tot el que t'envolta es torna màgic, i les lluernes son la cançó que et va portar fins aquí.

També pots trobar l'amor, trobar la part que et falta entre les ones, entre milers de persones en una festa o simplement passejant vora el mar, mentre la sorra, innocent, s'entrellaça amb els teus dits i l'aigua, l'enretira mentre et mulla els peus. 
Sentir que importes a algú, sentir que tot el que t'envolta torna a trobar el color que te la vida, i que aquest pinti el teu cor, i que per un cop sentir el que significa aquesta paraula i que visquis amb aquesta persona els tres mesos més intensos de la teva vida, que siguin com un compte enrere, en el que el més important és arribar al final de l'estiu amb una nova vivència i que amb sort aquell amor d'estiu, aquell somni d'una nit plena de bogeries es converteixi amb la persona que vols que t'acompanyi i que estigui sempre amb tu, que sigui la teva parella, ja que aquell amor estiuenc s'ha convertit gràcies a tot el que us envolta en la persona que per casualitat s'ha endinsat en la teva vida i s'ha convertit en, perquè no dir-ho, l'amor de la teva vida, o si més no, en l'amor de la teva etapa.

Però també pots trobar un vell amic, o fer-ne de nous, es temps de passar-s'ho bé, de gaudir tant o més que durant tot l'any, sabeu per què? PERQUÈ ES EL MOMENT! és el moment de que els problemes no existeixin, de que tot el que ens fa por deixi de tenir sentit i que tot el que envolti sigui el que et fa feliç i si no és així fes que ho sigui perquè només tu pots canviar la teva vida, i aquest estiu es el moment.

Si, tan sols es necessita un estiu per millorar, per somriure, per creure en tu mateix, i sobretot i el més important per deixar enrere totes les cabòries que t'estan matant, que t'estan desfent.
 Viu. Somia.Imagina.Crea.Deixa enrere tot el que t'envolta i si cal fes que la teva vida, el que sempre t'acompanyarà, sigui com tu vols que sigui i si alguna no t'agrada, canvia-la, ets tu l'únic que pot fer-ho, així que aquest estiu jo, em plantejaré tot el que he de fer, viure, i el més important prosperaré.

 Estiu, tu ets l'únic que pots fer que tot canvii, que tot sigui millor, així que faré que les lluernes, m'il·luminin mentre les papallones s'interposen en el meu camí i la felicitat em faci recordar perquè estic aquí, ja que tindré tres mesos per a que tot sigui espectacular, per trobar l'amor que potser no trobo però segur que tindré mil records que guardar i no oblidar, i sobretot faré que totes i cada una de les nits d'aquest estiu siguin úniques, siguin les que realment marquin el compàs de tot el que m'està succeint.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada