18 de juny 2012

Sentint l'amor.

Apropa't a mi. Toca'm. Abraça'm
En aquest instant tan sols necessito treure'm la roba que m'apreta, deixar que les teves mans acaronin el meu cos nu, deixant que tot el que em fa mal desaparegui amb aquelles carícies i em deixi ser lliure, em deixi cridar, em deixi gaudir.
En aquest moment estàs molt a prop meu, puc sentir la teva respiració en la meva espatlla, el teu somriure tímid em fa somriure a mi, i aquella petita brisa que desprèn aquesta respiració em fa sentir un calfred, i se'm eriça la pell mentre et miro als ulls. 
Encara portem la roba posada, em crema la pell. Portes posada la camisa blava, te l'arranco mentre els meus llavis acaronen les teves galtes, mentre ens estimem. Salten dos botons i tu sorprès ho mires i somrius mentre em treus la samarreta. 
Jocs de mans, jocs de rialles, jocs que sol entenem tu i jo.
Entre aquests jocs ens estirem al llit, dolç i tendre jaç que m'havia vist créixer, millorar, plorar i fins i tot gaudir, si gaudir amb ell.
Ens acabem de treure la roba, amb pressa, tirant-la per l'habitació, i entre carícies sento un foc que m'ofega, el beso. El meu cor no deixa de bategar, te ganes de més, de sentir-se fort, de sentir-se bé.
La llum de la lluna es l'única que ens il·lumina. Hi ha un silenci aclaparador que trenquem amb els nostres sospirs, les nostres ganes de sentir-nos a prop, de sentir-nos un.
Et miro. Em mires. Et sento. Em sents. Crido. Tanques els ulls. Et beso. Em beses. Et sento dins.
Els teus ulls brillen, mentre jo intento no desfer-me de plaer, aquell que vaig descobrir entre els llençols d'un hotel ara farà un any al teu costat, i he de dir, que des d'aquell moment no vaig poder desenganxar-me de tu, dels teus petons, dels teus dits i del teu tors nu a mitja nit.
Em mossegues l'orella, i jo inconscientment moc el cap, somrius i continuem jugant al joc de sentir-nos, d'estimar-nos de ser tu i jo, on tot el demés no existeix, on tot el que necessitem es damunt d'aquell llit en el que estem fent l'amor. 
 Les meves mans esgarrapen la teva esquena, forta i musculosa esquena mentre acluco els ulls, i em deixo fer teva. Crido de plaer. Ressona tota l'habitació, trenco aquell silenci alterat per les nostres fortes respiracions. 
Vull mes. Necessito sentir mes estona aquella sensació, aquella pau interior que sol tu em proporciones, aquell petit edèn al que arribem tu i jo quan estem junts.
El paradís no es etern i poc a poc torno a la realitat, i ho faig abraçada al teu tors cansat, ple de seguretat, d'amor, de sentiments ocults en aquella suor que junts em provocat, els nostres cors, tan alterats ja s'han calmat i tornen al seu batec normal, jo tan sols somric amb el cap sobre el teu pit i els teus dits enredant-se en els meus cabells mentre els nostres cossos despullats descansen en el nostre niu d'amor.
T'endormisques i jo marxo a la dutxa.
Un bany d'aigua tèbia per alliberar tensions. L'aigua recorre el meu cos nu, entre mig de les teves carícies, dels teus petons, de tot el que hem sentit, del molt que ens estimem.

Respiro profundament. Poso el cap dins de l'aigua. M'abraces. Somric. Em giro i mentre l'aigua continua el seu camí et torno a besar. 
Em quedo molt a prop teu, em sento tan protegida, ets capaç de fer que no tingui por a menjar-me el món, a ser lliure en aquest món ple d'injustícies i ple de cadenats, m'ajudes a trobar la clau de cada un i a millorar sent jo mateixa. 
Torno a sentir aquella escalfor dins meu i et beso amb passió, i mentre l'aigua continua el seu curs, fem l'amor dins d'aquella banyera on en aquell moment vaig saber que mai més voldria tornar a entrar si no fos amb tu. 
Petons i mes petons, carícies, brutalitat sexual que tanta falta ens feia, ganes de ser nosaltres mateixos, amor. Sexe. Passió i sobretot tu i jo.

 

Encara no sé com puc expressar tot el que em fas sentir quan som tots dos junts, quan ets fent-me gaudir, fent-me sentir la dona que sóc.
T'estimo, i t'estimaré i t'ho vull seguir demostrant entre els llençols, i que l'alba del mati ens desperti volent construir un futur junts, un futur en el que tan sols tu i jo existim.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada